בלוגהאם קורס מטיסי רחפנים מיועד לכולם?

https://www.preflight.co.il/wp-content/uploads/2021/04/קורס-מטיסי-רחפנים.jpg

לפעמים אנחנו שומעים על כל מיני קורסים שמוצעים לציבור על ידי מגוון מכללות, אוניברסיטאות ומוסדות נוספים, אולם אנחנו לא בטוחים שהקורסים האלו מיועדים בדיוק בשבילנו. כל אחד ואחת מאיתנו מביאים איתם תחומי עניין שונים, ובהתאם להם אנחנו יכולים לבחור בקורסים שמעניינים אותנו, שיכולים להעשיר אותנו בידע, ולהעניק לנו ערך. קורס מטיסי רחפנים הוא אחד מהקורסים האלו, שלא ברור האם הוא מיועד לכולם או רק לאנשים ספציפיים, אז יצאנו לבדוק מה התשובה לשאלה – האם קורס מטיסי רחפנים מיועד לכולם?

קורס מטיסי רחפנים – לחובבנים ולמקצוענים כאחד

באופן כללי, חשוב להבין שקורס מטיסי רחפנים הוא קורס שבסופו מתקבל רישיון הטסה. רישיון ההטסה הזה יכול לשמש אתכם לכדי הטסת רחפנים בצורה מסחרית, ככה שתוכלו למכור את התוצרים המתקבלים מהטסת הרחפן, ואת שירות הטסת הרחפן בכלל. מה שכן, גם אנשים שאינם מעוניינים בהטסת רחפנים בצורה מקצועית, מוזמנים בהחלט לעבור קורס מטיסי רחפנים.

במסגרת קורס מטיסי רחפנים מתקבלים מגוון כלים חדשניים, תיאורטיים ומעשיים כאחד, שיכולים לשמש אתכם לכדי שיפור יכולות ההטסה שלכם. בין אם תיישמו את היכולות הללו בצורה מסחרית עבור תשלום, ובין אם תהנו מהן באופן אישי – מדובר כאן על win win situation.

כיצד מתבצע קורס מטיסי רחפנים?

קורס מטיסי רחפנים נתחלק לארבעה חלקים: קיים קורס תיאורטי בלבד, קיים קורס תיאורטי ופרקטי לרחפנים של עד 4 ק"ג, קיים קורס תיאורטי ופרקטי לרחפנים של עד 25 ק"ג, וקיים קורס תיאורטי ופרקטי לרחפנים של עד 2,000 ק"ג. במסגרת קורס מטיסי רחפנים, נרכשים כלים רלוונטים שאותם מקנים מדריכי הטסת רחפנים מהטובים ביותר בארץ. במקביל, נצברות שעות הטסה כנדרש בחוק, שבמסגרתן ניתן להתמודד עם מגוון סימולציות וסיטואציות שונות.

קורס מטיסי רחפנים עם פריפלייט

אנחנו בפריפלייט מאמינים שקורס מטיסי רחפנים צריך להיות מקצועי עד כמה שניתן, ולכן יצרנו במיוחד בשבילכם ארבעה מסלולי לימוד מדהימים, שכל אחד ואחד מהם מביא איתו את מגוון הכלים שאתם צריכים לרכוש. צרו איתנו קשר במספר הטלפון 054-56-56-521 ונשמח לתת לכם פרטים נוספים.

בשבילנו לימוד הטסה הוא הרבה יותר מסתם מיום עבודה בשטח!

בצוות שלנו לא תמצאו "סתם מטיסים" – כולם בוגרי קורס מדריכים, אשר נכתב והוטמע ע"י מדריכי הטסה יוצאי חיל האויר, על מנת לתת שירות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר! צוות ההדרכה שלנו נבחר בקפידה ועובר תהליכי הכשרה מהמקצועיים בשוק הפרטי.

ליצירת קשר

054-56-56-521 | [email protected]

חברת פריפלייט בע"מ פועלת בפיקוח ובמסגרת רישיון מפעיל אווירי מספר 043142018
מטעם רשות התעופה האזרחית.

logo






    שלחו לנו הודעה


    נא הזן שם מלא



    רישיון מטיס 2 טוןהסבה למטיסים מהצבארישיון מטיסרישיון מפעיל אווירירישיון כלי הטיסאחר




    כל הזכויות שמורות © פריפלייט בע"מ | קורס רחפנים | רישיון לרחפן | תאוריה לרחפן | מפת אתר | בלוג | מקודם ע"י better