בלוגהאם קורס רחפנים רלוונטי לחובבנים?

https://www.preflight.co.il/wp-content/uploads/2021/12/person-controlling-drone-with-remote.jpg

הרבה דברים כבר נאמרו בעבר על קורס רחפנים – הוא מקצועי, הוא משפר את היכולות הטכניות שלכם, הוא מעניק רישיון להטסת רחפנים בצורה מסחרית ומקצועית, והוא עובר תמיד בצורה כיפית, מהנה, מספקת ומלמדת. אל קורס רחפנים ניגשים בעיקר אנשים שמעוניינים להפוך את התחביב למקצוע, אך נשאלת השאלה האם גם חובבנים יכולים למצוא את עצמם בתוך הקורס הזה? יצאנו לבדוק את כל מה שחשוב לדעת על קורס רחפנים, וחזרנו עם התשובות הרלוונטיות לחובבנים מביניכם.

קורס רחפנים – כי אם אפשר לדעת עוד, אז למה לא?

קורס רחפנים אמנם בא במטרה עיקרית למעבר מוצלח לצורך קבלת רישיון להטסת רחפנים, אולם הוא בהחלט יכול להיות רלוונטי גם לאנשים החובבנים מביניכם. אנשים שמעוניינים לפתח את כישורי ההטסה שלהם ולהרחיב את הידע המקצועי שלהם בתחום, גם אם אין להם שום תכנון בטווח הקרוב או הרחוק לעסוק בצורה מסחרית בהטסת רחפנים, מוזמנים בהחלט לעשות זאת באמצעות הקורס! בסופו של דבר ידע הוא כוח, ואם אתם יכולים להגדיל את הידע שלכם – אתם בהחלט מוזמנים לעשות זאת.

ליווי מקצועי במסגרת קורס רחפנים

דבר נוסף שחובבנים יכולים להפיק מקורס רחפנים, כמו גם אנשי מקצוע שניגשים אליו, הוא ליווי מקצועי מטעם מדריכים מעולים מהתחום. ברגע שאדם חובבן או מקצוען מקבל ליווי, תמיכה ועזרה מטעם אדם מקצועי שעוסק בתחום כבר שנים, הוא יכול לשפר את הביצועים שלו תוך זמן קצר, בטח ובטח כאשר מדובר במישור המעשי. יחד עם מדריכי ההטסה תקבלו את כל הידע התיאורטי הנחוץ לכם להטסת הרחפן בצורה מקצועית ומתקדמת יותר, וגם תלמדו בפועל על הטסת רחפנים ותוכלו לקבל דוגמה מאנשים שעושים את זה בדיוק כמו שצריך.

פריפלייט – קורס רחפנים לכל מי שמעוניין בו

אצלנו בבית הספר פריפלייט למקצועות ההטסה תוכלו למצוא מגוון רחב של מסלולים להטסת רחפנים – החל מקורסים תיאורטיים בלבד ועד קורסים שמשלבים בין תיאוריה לפרקטיקה, שבסופם יוענק לכם רישיון להטסת רחפנים בצורה מקצועית. באופן הזה תוכלו להנות גם מהטסה בשעות הפנאי וגם מהטסה לצרכי פרנסה, אז קדימה – צרו איתנו קשר עוד היום!

בשבילנו לימוד הטסה הוא הרבה יותר מסתם מיום עבודה בשטח!

בצוות שלנו לא תמצאו "סתם מטיסים" – כולם בוגרי קורס מדריכים, אשר נכתב והוטמע ע"י מדריכי הטסה יוצאי חיל האויר, על מנת לתת שירות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר! צוות ההדרכה שלנו נבחר בקפידה ועובר תהליכי הכשרה מהמקצועיים בשוק הפרטי.

ליצירת קשר

054-56-56-521 | [email protected]

חברת פריפלייט בע"מ פועלת בפיקוח ובמסגרת רישיון מפעיל אווירי מספר 043142018
מטעם רשות התעופה האזרחית.

logo






    שלחו לנו הודעה


    נא הזן שם מלא



    רישיון מטיס 2 טוןהסבה למטיסים מהצבארישיון מטיסרישיון מפעיל אווירירישיון כלי הטיסאחר




    כל הזכויות שמורות © פריפלייט בע"מ | קורס רחפנים | רישיון לרחפן | תאוריה לרחפן | מפת אתר | בלוג | מקודם ע"י better