בלוגזה לא מקרי שקורס רחפנים הפך לאחד מהקורסים המבוקשים ביותר בארץ

https://www.preflight.co.il/wp-content/uploads/2021/09/890.jpg

במדינת ישראל קיימים לא מעט קורסים מגוונים ומעניינים, שבהם מוזמנים לקחת חלק כל מי שמעוניינים בכך. בין קורסי בישול, קורסי נהיגה, קורסי רכיבה, קורסי צילום, קורסי תקליטנות וקורסי הפקות אירועים, תוכלו למצוא היום גם קורס אחד שבולט מעל כולם – קורס רחפנים. קורס רחפנים הפך בשנים האחרונות לאחד הקורסים הכי מבוקשים בארץ, ויש לכך סיבה מצוינת – הוא פשוט קורס מעולה. אם עולם הטסת הרחפנים מדבר גם אליכם, הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת על קורס רחפנים ששינה את חייהם של רבים וטובים ברחבי הארץ והעולם. אז מה אתם אומרים, שנתחיל?

קורס רחפנים – להעשרה או לצרכים מסחריים

אנשים רבים חושבים שקורס רחפנים מיועד אך ורק לאנשים שמעוניינים לעסוק בהטסת רחפנים כמקצוע. אז נכון, אנשים שעושים שימוש מסחרי בהטסת רחפנים מעבר קורס רחפנים עבורם הוא חובה, אבל אין הדבר מצביע על כך שאנשים חובבנים אינם יכולים לקחת בו חלק.

קורס רחפנים הוא קורס עשיר מאוד הן במידע תיאורטי והן בהתנסות מעשית. במסגרת הקורס תוכלו לקבל מידע מגוון שנוגע ב"מאחורי הקלעים" של הרחפנים, וכן לצבור שעות הטסה שיאפשרו לכם להתנסות בהטסת רחפנים בליווי טובי המדריכים בארץ. באופן הזה, תוכלו לסגור את כל המעגל המקצועי של הטסת הרחפנים, בהיבטים העיוניים והפרקטיים כאחד.

איפה הכי כדאי לעבור קורס רחפנים?

אם כבר בחרתם לעבור קורס רחפנים, בין אם אתם מטיסי רחפנים לצרכי כיף והנאה ובין אם אתם מטיסי רחפנים מקצועיים, כדאי שתעברו אותו במקום מקצועי וטוב. על מנת להבטיח שאתם בוחרים בצורה נכונה את המקום שבו תעברו קורס רחפנים, כדאי להקפיד על שני קריטריונים חשובים:

  1. המלצות – קבלת המלצות על המוסד שמציע קורס רחפנים. ככל שתקבלו המלצות טובות וחיוביות יותר, כך תוכלו לדעת שאתם עושים בחירה נכונה.
  2. מקצועיות – קבלו מידע ישיר מהמוסד שבו אתם מתעניינים. התעניינו בכמות הבוגרים שצלחו את הקורס, בותק של המדריכים שמעבירים את הקורס וכן בשאלות נוספות שעשויות להעיד על מקצועיות המוסד.

 

אנחנו בפריפלייט מציעים לכם קורס רחפנים מהמקצועיים ביותר בארץ, במחיר מעולה ועם המדריכים המובילים ביותר בעולם הטסת הרחפנים. צרו איתנו קשר, נשמח לפגוש אתכם!

בשבילנו לימוד הטסה הוא הרבה יותר מסתם מיום עבודה בשטח!

בצוות שלנו לא תמצאו "סתם מטיסים" – כולם בוגרי קורס מדריכים, אשר נכתב והוטמע ע"י מדריכי הטסה יוצאי חיל האויר, על מנת לתת שירות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר! צוות ההדרכה שלנו נבחר בקפידה ועובר תהליכי הכשרה מהמקצועיים בשוק הפרטי.

ליצירת קשר

054-56-56-521 | [email protected]

חברת פריפלייט בע"מ פועלת בפיקוח ובמסגרת רישיון מפעיל אווירי מספר 043142018
מטעם רשות התעופה האזרחית.

logo






    שלחו לנו הודעה


    נא הזן שם מלא



    רישיון מטיס 2 טוןהסבה למטיסים מהצבארישיון מטיסרישיון מפעיל אווירירישיון כלי הטיסאחר




    כל הזכויות שמורות © פריפלייט בע"מ | קורס רחפנים | רישיון לרחפן | תאוריה לרחפן | מפת אתר | בלוג | מקודם ע"י better