בלוגכל מה שצריך לדעת על קורס רחפנים מחיר ועלויות

https://www.preflight.co.il/wp-content/uploads/2021/07/teenager-girl-holding-drone-remote-control-isolated-white-background-listening-something-by-putting-hand-ear-copy.jpg

קורס רחפנים

כל מי שמעוניין לעסוק בהטסת רחפנים באופן מקצועי, צריך לעבור בהצלחה קורס רחפנים. בין אם מדובר על רחפן במשקל של עד 4 ק"ג, עד 25 ק"ג או עד 2,000 ק"ג, עצם ההטסה בצורה מסחרית ולצרכי רווח כספי מצריכה רכישת כלים שאי אפשר לרכוש באופן עצמאי. מהסיבה הזו בדיוק, ובמיוחד אם אתם מתעניינים באופן ספציפי בהטסת רחפנים, קורס רחפנים מחיר ועלויות הוא נושא שאתם צריכים להכיר מקרוב. אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל מה שאתם צריכים לדעת גם על הקורס עצמו וגם על המחיר שהוא מביא איתו, אז קדימה – בואו נתחיל.

קורס רחפנים מחיר ועלויות – למה צריך להתכונן?

אז בואו נתחיל מלפתור את שאלת השאלות, מבלי להשאיר אתכם במתח מיותר. קיימים ארבעה סוגים של קורסים – קורס תיאוריה, קורס רחפנים עד 4 ק"ג, קורס רחפנים עד 25 ק"ג וקורס רחפנים עד 2,000 ק"ג. קורס התיאוריה מביא איתו מחירים שנעים בין 800 ש"ח ל-1,100 ש"ח, קורס רחפנים עד 4 ק"ג מביא איתו מחירים שנעים בין 3,000 ש"ח ל-3,500 ש"ח, קורס רחפנים עד 25 ק"ג מביא איתו מחירים שנעים בין 6,500 ש"ח ל-7,500 ש"ח, ואילו עבור קורס רחפנים של עד 2,000 ק"ג תצטרכו לקבל הצעת מחיר מסודרת בנפרד.

ניתן לראות שמדובר על עלויות שחשוב להתכונן אליהן מראש, משום שמדובר על הוצאה כלכלית גדולה באופן יחסי. מה שכן, חשוב להבין שהרישיון שתקבלו בסוף הקורס, במידה ותצלחו אותו, יפתח לכם אופק תעסוקתי גדול, שיוכל להחזיר את ההשקעה במהירות.

קורס רחפנים – מי צריך אותו ומה הוא נותן?

קורס רחפנים מיועד למי שמעוניין לעסוק באופן מסחרי בהטסת רחפנים, בין אם לצרכי צילום, אדריכלות, ריסוס ועוד. במסגרת קורס רחפנים תוכלו לרכוש את כל הכלים הרלוונטים, הן במישור התיאורטי והן במישור המעשי, להטסת רחפנים בצורה מקצועית ומיומנת, וכן תצברו מספיק שעות טיסה כדי לקבל את הרישיון המיועד.

אנחנו מקווים שנתנו לכם את כל האינפורמציה ההכרחית עבורכם בנושא קורס רחפנים מחיר ועלויות, כמו גם בנושאי הקורס עצמם, ומאחלים לכם בהצלחה!

בשבילנו לימוד הטסה הוא הרבה יותר מסתם מיום עבודה בשטח!

בצוות שלנו לא תמצאו "סתם מטיסים" – כולם בוגרי קורס מדריכים, אשר נכתב והוטמע ע"י מדריכי הטסה יוצאי חיל האויר, על מנת לתת שירות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר! צוות ההדרכה שלנו נבחר בקפידה ועובר תהליכי הכשרה מהמקצועיים בשוק הפרטי.

ליצירת קשר

054-56-56-521 | [email protected]

חברת פריפלייט בע"מ פועלת בפיקוח ובמסגרת רישיון מפעיל אווירי מספר 043142018
מטעם רשות התעופה האזרחית.

logo






    שלחו לנו הודעה


    נא הזן שם מלא



    רישיון מטיס 2 טוןהסבה למטיסים מהצבארישיון מטיסרישיון מפעיל אווירירישיון כלי הטיסאחר




    כל הזכויות שמורות © פריפלייט בע"מ | קורס רחפנים | רישיון לרחפן | תאוריה לרחפן | מפת אתר | בלוג | מקודם ע"י better