בלוגמדוע פריפלייט הוא בית הספר המוביל בארץ למקצועות ההטסה?

https://www.preflight.co.il/wp-content/uploads/2021/11/flying-drone-landing-sand-beach.jpg

עולם הרחפנים של היום הוא כבר ממש לא כפי שהוא היה בעבר. אם בעבר היה מדובר על נישה קטנה שמושכת אליה רק אנשים בודדים, לצרכים פרטיים או עסקיים ככל שיהיו, הרי שהיום מדובר על נישה הרבה יותר רחבה, שכבר הפכה לעולם תוכן שעומד בזכות עצמו. בהתאם, היום ניתן למצוא הרבה יותר מוסדות לימוד, ציוד מקצועי ומידע שקשורים בעולם הרחפנים, וכחלק מכך גם אנחנו בפריפלייט מאגדים כל מיני אפשרויות רלוונטיות למטיסי הרחפנים בארץ. אז איך פריפלייט הפך להיות בית הספר המוביל בארץ למקצועות ההטסה, ומה בדיוק הוא מציע לכם? בואו נבדוק יחד.

פריפלייט – המקצועיות במקום הראשון

כחלק מעמודי התווך הברורים שלנו בפריפלייט, החלטנו לא להתפשר על כל מה שנוגע באיכות ובמקצועיות. חרטנו על דגלנו להציע לקהל הלקוחות שלנו את הטוב ביותר, בין אם מדובר במדריכי ההטסה שלנו, בציוד שלנו, באיכות השיעורים שלנו ובמעטפת שמלווה את האנשים שמגיעים אלינו ללימודים.

היצע גדול של קורסים

לצד כל אלו, מגיע דבר חשוב לא פחות – מגוון והיצע הקורסים הגדול שלנו. אנחנו לא נותנים מענה רק לחלק מאוכלוסיית מטיסי הרחפנים, אלא חשוב לנו להקיף את כל המסגרת הכוללת, ולכן תוכלו למצוא אצלנו ארבעה מסלולים שונים של קורס מטיסי רחפנים: קורס תיאוריה ללא קבלת רישיון הטסה, ועוד שלושה קורסים תיאורטים ומעשיים למטרת קבלת רישיון הטסה – לרחפן עד 4 ק"ג, לרחפן עד 25 ק"ג, ולרחפן עד 2,000 ק"ג. לכל אלו נוספו לאחרונה שני קורסים של רחפנים בין 25 ק"ג עד 2,000 ק"ג, וקורס נוסף של הסבה למטיסים מהצבא.

המחירים שלנו מעולים

תוסיפו לכל אלו מחירים מעולים, שנעים בין 839 ש"ח בלבד ומגיעים עד כ-12,000 ש"ח, ותגלו שאנחנו מציעים גם מגוון גדול, גם מקצועיות מקסימלית, וגם מחירים מצוינים בלי תחרות.

אנחנו שמחים להזמין גם אתכם לקחת חלק באחד מקורסי הרחפנים שלנו, ולהצטרף למשפחת פריפלייט שעומדת להעניק לכם הרבה יותר ממה שחשבתם. צרו איתנו קשר ב-054-56-56-521 ונשמח לתת לכם את כל המידע שנחוץ לכם בדרך לרישיון.

בשבילנו לימוד הטסה הוא הרבה יותר מסתם מיום עבודה בשטח!

בצוות שלנו לא תמצאו "סתם מטיסים" – כולם בוגרי קורס מדריכים, אשר נכתב והוטמע ע"י מדריכי הטסה יוצאי חיל האויר, על מנת לתת שירות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר! צוות ההדרכה שלנו נבחר בקפידה ועובר תהליכי הכשרה מהמקצועיים בשוק הפרטי.

ליצירת קשר

054-56-56-521 | [email protected]

חברת פריפלייט בע"מ פועלת בפיקוח ובמסגרת רישיון מפעיל אווירי מספר 043142018
מטעם רשות התעופה האזרחית.

logo






    שלחו לנו הודעה


    נא הזן שם מלא



    רישיון מטיס 2 טוןהסבה למטיסים מהצבארישיון מטיסרישיון מפעיל אווירירישיון כלי הטיסאחר




    כל הזכויות שמורות © פריפלייט בע"מ | קורס רחפנים | רישיון לרחפן | תאוריה לרחפן | מפת אתר | בלוג | מקודם ע"י better