בלוגמה ההבדל בין חברת פריפלייט המספקת קורס רחפנים, לבין אתר https://www.preflight.us/ – המכיל סימולטורים של טיסה

https://www.preflight.co.il/wp-content/uploads/2017/12/inner_blog-1280x800.jpg

אם תכתבו את המילה PREFLIGHT בשורת החיפוש של גוגל, תמצאו שני אתרים עיקריים שיקפצו לכם כאפשרות: אחד האתרים יהיה שייך לחברת פריפלייט ואילו האתר השני יהיה שייך לאתר אינטרנט של סימולטורים. היות ומדובר כאן על שני אתרים שונים לגמרי, חשוב להבין מה ההבדל בין חברת פריפלייט, המספקת קורס רחפנים, לבין אתר https://www.preflight.us/ – המכיל סימולטורים של טיסה.

יודעים מה ההבדל בין תפוח אדמה לבטטה? אותו הדבר גם כאן

חברת פריפלייט המספקת קורס רחפנים ואתר האינטרנט של פריפלייט סימולטורים של טיסה אמנם שונים אחד מהשניה, אבל אין פלא שאתם מבולבלים. מדובר כאן על השוואה כמעט זהה להשוואה שבין תפוח אדמה לבין בטטה, ולמה? שניהם מגיעים מתוך אותו עולם תוכן – הם שניהם שורשים אשר נקטפים מן האדמה, והבטטה אף נקראת תפוח אדמה מתוק, אולם כאן נגמרות נקודות הדמיון ביניהם.

אז מה ההבדל בין חברת פריפלייט, המספקת קורס רחפנים, לבין אתר https://www.preflight.us/ – המכיל סימולטורים של טיסה?

אותו הדבר קורה גם כאן – גם חברת פריפלייט המספקת קורס רחפנים וגם אתר האינטרנט המכיל סימולטורים של טיסה נקראים באותו השם והם נוגעים בעולמות תוכן דומים המגיעים מעולם התעופה, אבל זהו – חוץ מזה אין ביניהם שום דבר משותף.

חברת פריפלייט מציעה קורס רחפנים מלא לכל סוגי הרחפנים – עד 4 ק"ג, עד 25 ק"ג ועד 2,000 ק"ג, הכוללים את כל החלק התיאורטי וכמובן גם את החלק המעשי. קורס רחפנים של חברת פרילייט בא במטרה ללמד אתכם את כל מה שאתם זקוקים לו על מנת להטיס רחפן בצורה מקצועית ולקבל את הרישיון המיוחל, כך שתוכלו להתחיל לעבוד בהטסת רחפנים גם בצורה מסחרית.

למי מיועד קורס רחפנים של חברת פריפלייט?

בין אם אתם צלמים, מהנדסים, אדריכלים, חקלאים או מודדים – קורס רחפנים של חברת פריפלייט יכול להיות רלוונטי עבורכם. בקורס תקבלו את כל הכלים שיעזרו לכם לתפעל את הרחפן בצורה הרבה יותר משוכללת – להבין את המשמעויות של מזג האוויר, את חוקי ההטסה, את תפעול הרחפן ושימוש במגוון הטכניקות השונות שלו.

כמה עולה קורס רחפנים של חברת פריפלייט?

המחירים של קורס רחפנים של חברת פריפלייט משתנים בהתאם לסוג הקורס. כאשר מדברים על קורס רישיון מטיס עד 4 ק"ג המחיר יכול לנוע בין 2,999 ש"ח לבין 3,400 ש"ח, כאשר מדברים על קורס רישיון מטיס עד 25 ק"ג המחיר יכול לנוע בין 6,749 ש"ח לבין 7,500 ש"ח, ואילו המחיר של קורס רישיון מטיס עד 2,000 ק"ג משתנה ונקבע בהתאם לכלי הטיסה הספציפי, אורך הקורס ועוד.

למה דווקא חברת פריפלייט?

קורס רחפנים עם חברת פריפלייט הוא הבחירה הטובה ביותר שאתם יכולים לעשות לעצמכם. מדובר כאן על אחד הגופים המובילים במדינת ישראל להכשרת מטיסי רחפנים למגוון הצרכים השונים, עם מחירים הוגנים וחשוב יותר מהכל – מקצועיות ללא דופי.

המדריכים של חברת פריפלייט הם המדריכים האיכותיים ביותר בארץ, עם ניסיון עשיר גם בהטסת רחפנים וגם בעולם ההדרכה. בליווי צמוד שלהם תוכלו לקבל את לכ הכלים שלהם אתם זקוקים, ולהיות בטוחים שאתם לומדים מהטובים ביותר בתחום.

צרו קשר עם חברת פריפלייט לקורס רחפנים הקרוב

על מנת לקבל פרטים נוספים על קורס רחפנים של חברת פריפלייט, אתם מוזמנים להתקשר לטלפון 054-56-56-521 ולקבל שירות אדיב, נעים ומקצועי מאחד מנציגי השירות של החברה. זכרו – רק ברגע שתחזיקו ברישיון להטסת רחפן תוכלו להתחיל לעבוד, אז אל תבזבזו זמן יקר והרימו טלפון עוד היום. שיהיה המון בהצלחה!

בשבילנו לימוד הטסה הוא הרבה יותר מסתם מיום עבודה בשטח!

בצוות שלנו לא תמצאו "סתם מטיסים" – כולם בוגרי קורס מדריכים, אשר נכתב והוטמע ע"י מדריכי הטסה יוצאי חיל האויר, על מנת לתת שירות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר! צוות ההדרכה שלנו נבחר בקפידה ועובר תהליכי הכשרה מהמקצועיים בשוק הפרטי.

ליצירת קשר

054-56-56-521 | [email protected]

חברת פריפלייט בע"מ פועלת בפיקוח ובמסגרת רישיון מפעיל אווירי מספר 043142018
מטעם רשות התעופה האזרחית.

logo






    שלחו לנו הודעה


    נא הזן שם מלא



    רישיון מטיס 2 טוןהסבה למטיסים מהצבארישיון מטיסרישיון מפעיל אווירירישיון כלי הטיסאחר




    כל הזכויות שמורות © פריפלייט בע"מ | קורס רחפנים | רישיון לרחפן | תאוריה לרחפן | מפת אתר | בלוג | מקודם ע"י better