בלוגמידע כללי על חברת פריפלייט

https://www.preflight.co.il/wp-content/uploads/2021/01/פריפלייט.jpg

רציתם לדעת איך להטיס רחפן, מהרגע הראשון שראיתם אותו טס באוויר? תמיד רציתם לשלב טכניקות צילום מהממות נוספות לעסק שלכם? רוצים להעניק שירות לעשרות עולמות שנהנים היום משירותי הרחפן המגוונים כל כך? רגע לפני שתשתלטו על עולם הרחפנים, יש דבר חשוב מאוד שתצטרכו לעשות – לקבל רישיון להטסת רחפן. הכירו את חברת פריפלייט – החברה שתהפוך לכם את כל התהליך הזה לפשוט, כיף והכי חשוב – מקצועי ויעיל ביותר.

היכרות עם חברת פריפלייט

חברת פריפלייט היא למעשה בית ספר שבו יכולים מאות אנשים בשנה לקחת חלק בקורס להטסת רחפנים ברמות שונות. כל תלמיד שעובר את הקורס מקבל רישיון הטסת רחפן, שיכול לשמש אותו לכדי הטסת רחפנים לצרכים מקצועיים. מבין הצרכים המקצועיים שקשורים בהטסת רחפנים, תוכלו למצוא צילום באמצעות רחפן, שימוש ברחפן לצרכי אדריכלות או חקלאות ועוד.

חברת פריפלייט מציעה את הקורסים המקצועיים ביותר בשוק, שאותם מעבירים מיטב המדריכים בארץ. הקורסים משלבים הן אלמנטים תיאורטיים והן אלמנטים מעשיים, והתלמידים עומדים בפני מבחנים וסימולציות לאורך הקורס, אותם הם צריכים לעבור בהצלחה. בסופו של דבר מתקיים גם המבחן המסכם, שיהיה זה שיכריע לגבי קבלת או אי קבלת הרישיון להטסת רחפן.

 

למה דווקא חברת פריפלייט?

חברת פריפלייט היא בעלת ניסיון עשיר ביותר, וחתומה על הצלחות רבות בתחום הרחפנים. הקורסים המגוונים של חברת פריפלייט הם מעמיקים מאוד, ומסתמכים על המידע המקצועי ביותר בתחום הרחפנים. חברת פריפלייט מציעה לא פחות מארבעה קורסים שונים – אחד תיאורטי ושלושה נוספים משולבי קורס תיאוריה ופרקטיקה. לאורך כל הקורסים התלמידים מקבלים ליווי צמוד ממדריכי הקורס, ככה שאף אחד לא נשאר בלי הידע הדרוש לו.

כל זה ועוד לא דיברנו על המחירים האטרקטיבים שחברת פריפלייט מציעה. המחירים הנוחים שלה מאפשרים לכל מי שמעוניין לגשת לקורסי הרחפנים השונים, ולכן מאות תלמידים יכולים לספק לעצמם את הרצון לקבלת רישיון בצורה קלה ובטוחה.

 

רוצים גם אתם לקחת חלק?

צרו קשר עוד היום עם חברת פריפלייט בטלפון 054-56-56-521 ותוכלו להירשם לאחד הקורסים הקרובים עם מיטב המדריכים. בהצלחה!

בשבילנו לימוד הטסה הוא הרבה יותר מסתם מיום עבודה בשטח!

בצוות שלנו לא תמצאו "סתם מטיסים" – כולם בוגרי קורס מדריכים, אשר נכתב והוטמע ע"י מדריכי הטסה יוצאי חיל האויר, על מנת לתת שירות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר! צוות ההדרכה שלנו נבחר בקפידה ועובר תהליכי הכשרה מהמקצועיים בשוק הפרטי.

ליצירת קשר

054-56-56-521 | [email protected]

חברת פריפלייט בע"מ פועלת בפיקוח ובמסגרת רישיון מפעיל אווירי מספר 043142018
מטעם רשות התעופה האזרחית.

logo






    שלחו לנו הודעה


    נא הזן שם מלא



    רישיון מטיס 2 טוןהסבה למטיסים מהצבארישיון מטיסרישיון מפעיל אווירירישיון כלי הטיסאחר




    כל הזכויות שמורות © פריפלייט בע"מ | קורס רחפנים | רישיון לרחפן | תאוריה לרחפן | מפת אתר | בלוג | מקודם ע"י better