בלוגקורס רחפנים הוא ההבדל בין הטסה חוקית לבין הטסה לא חוקית

https://www.preflight.co.il/wp-content/uploads/2022/01/3d-drone-flying-sunset-sea.jpg

מטיסים רחפנים? אוהבים לצלם תמונות מיוחדות מהזווית העליונה שהם מציעים? חושבים לעבור מהטסת רחפנים בשעות הפנאי להטסת רחפנים גם בצורה מקצועית, על מנת להרוויח מזה כסף? כאן בדיוק נכנס לתמונה קורס רחפנים. המעבר בין מטיסי רחפנים חובבנים לבין מטיסי רחפנים מקצועיים הוא מעבר שמחייב מעבר מוצלח של קורס רחפנים, שיקנה לכם גם כלים תיאורטיים שימושיים ביותר, וגם יעזור לכם לצבור את שעות ההטסה הדרושות על מנת לקבל את הרישיון להטסה מקצועית ומסחרית. הנה עוד כמה פרטים חשובים עליו שכדאי לכם לדעת מראש.

מה קורה במסגרת קורס רחפנים?

למה בעצם קורס רחפנים הוא חובה במעבר מחובבנות למקצועיות, אתם שואלים? פשוט מאוד – אם עד עכשיו כל מה שהייתם צריכים לעשות כדי להטיס רחפנים הוא לקרוא את חוקי ההטסה ולרכוש רחפן, הרי שבשביל להטיס בצורה חוקית ובטוחה ועל מנת להרוויח מהעיסוק הזה – תצטרכו להחזיק ברישיון הטסת רחפנים.

את רישיון ההטסה אתם יכולים לקבל אך ורק במסגרת לקיחת חלק בקורס רחפנים, שבמסגרתו תרכשו המון כלים הן במישור העיוני והן במישור הפרקטי.

המישור העיוני והמישור הפרקטי בקורס רחפנים

אז מה ההבדל בין שני המישורים? ובכן, המישור העיוני בקורס רחפנים הוא מישור שיתמקד בשיעורים תיאורטיים, ויקנה לכם כלים כמו היכרות מעמיקה עם חוקי ההטסה, עם חלקי הרחפן השונים ועוד. במקביל, המישור הפרקטי הוא מישור שבו תצברו שעות טיסה תוך כדי תרגול מעשי של הטסת רחפנים, יחד עם המדריכים שילוו את הקורס בפועל.

למעשה, מתקבלת כאן תמונה מושלמת ומקיפה ביותר, שבאמצעותה תוכלו לעבור את הבחינות הכלולות בקורס רחפנים, בדרך לקבלת הרישיון שיאפשר לכם לעסוק בהטסת רחפנים כמקצוע.

פריפלייט – ככה עושים קורס רחפנים היום

אנחנו בפריפלייט מציעים לכם ששה סוגים שונים של קורס רחפנים, שכל אחד מהם מיועד לצרכים אחרים, מגיע בהיקף אחר, ורלוונטי למשקלים שונים של הרחפן. בפריפלייט תוכלו למצוא את מיטב מדריכי ההטסה הקיימים היום בארץ, שיוכלו להעביר אליכם מהידע והמקצועיות שלהם במסגרת הקורס לשימושכם. צרו איתנו קשר ונשמח לראות אתכם אצלנו!

בשבילנו לימוד הטסה הוא הרבה יותר מסתם מיום עבודה בשטח!

בצוות שלנו לא תמצאו "סתם מטיסים" – כולם בוגרי קורס מדריכים, אשר נכתב והוטמע ע"י מדריכי הטסה יוצאי חיל האויר, על מנת לתת שירות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר! צוות ההדרכה שלנו נבחר בקפידה ועובר תהליכי הכשרה מהמקצועיים בשוק הפרטי.

ליצירת קשר

054-56-56-521 | [email protected]

חברת פריפלייט בע"מ פועלת בפיקוח ובמסגרת רישיון מפעיל אווירי מספר 043142018
מטעם רשות התעופה האזרחית.

logo






    שלחו לנו הודעה


    נא הזן שם מלא



    רישיון מטיס 2 טוןהסבה למטיסים מהצבארישיון מטיסרישיון מפעיל אווירירישיון כלי הטיסאחר




    כל הזכויות שמורות © פריפלייט בע"מ | קורס רחפנים | רישיון לרחפן | תאוריה לרחפן | מפת אתר | בלוג | מקודם ע"י better