courseאיך יודעים שהמחיר לקורס רחפנים הגיוני?

https://www.preflight.co.il/wp-content/uploads/2020/08/197-copy-1280x733.jpg

הרבה אנשים שהצטרפו אל חוג אוהבי הרחפנים, מוצאים את עצמם מעוניינים לעבור עם הרחפן הפרטי שלהם שלב אחד קדימה. מצילומים שנועדו לשעות הפנאי ולהנאה בלבד, אותם אנשים מוצאים את עצמם מעוניינים לפרוץ בתחום הצילום ולקחת חלק בצילומי אירועים כמו חתונות, אירועים עסקיים ועוד, או להפוך את הצילום שלהם מחובבני לכזה שתוצריו מוצגים בתערוכות שונות. כדי לעבור מפאזה חובבנית לפאזה מקצועית, תצטרכו לקחת חלק בקורס רחפנים, אולם איך יודעים שהמחיר לקורס רחפנים הגיוני? בואו ונעשה לכם סדר רגע לפני שאתם מתחילים לכתוב את הצ'קים.

קורס רחפנים – הדרך שלכם למקצוע

צלמי רחפנים שמשתמשים ברחפן לצרכים אישיים בלבד לא זקוקים לקורס רחפנים על מנת להנות מצילומים מרהיבים והטסה חופשית, על פי חוקי ההטסה כמובן. אולם מי שמעוניין להתחיל לעשות צעדים בעולם המקצועי עם הרחפן שלו, קורס רחפנים הוא חובה והכרח עבורו.

בתום קורס רחפנים תקבלו רישיון להטסת רחפן שיאפשר לכם להתעסק בצילום רחפנים כמקצוע, ותוכלו להתחיל את הדרך האישית שלכם בעולם הזה.

אז איך נדע שהמחיר לקורס רחפנים הוא הגיוני?

יש כמה וכמה מקומות בארץ שבהם תוכלו לעבור קורס רחפנים, אך כמו בכל תחום – גם בתחום של קורס רחפנים שווה לוודא קודם כל שמדובר במקום מקצועי שנותן לכם הצעת מחיר הגיונית, ולערוך השוואות בין בתי הספר השונים.

כדי לדעת שהמחיר לקורס רחפנים הגיוני, תצטרכו לדעת פחות או יותר מה הטווח המקובל בשוק, ובשביל זה בדיוק אנחנו כאן. אז בראש ובראשונה שווה לדעת שקיימים כמה קורס – קורס תיאוריה, קורס רישיון מטיס עד 4 ק"ג, קורס רישיון מטיס עד 25 ק"ג וקורס רישיון מטיס עד 2,000 ק"ג. המחירים של הקורסים יהיה בהתאם לסוג הקורס.

טווח מחירים מקובל

אם כך, קורס רחפנים מתחלק לכמה סוגים כאשר לכל סוג יש את המחיר שלו:
כאשר מדברים על קורס תיאוריה המחיר המקובל צריך לנוע סביב 800 ש"ח, כאשר מדברים על קורס רישיון מטיס עד 4 ק"ג, המחיר המקובל צריך לנוע סביב 3,000 ש"ח, קורס רישיון מטיס עד 25 ק"ג ינוע סביב 6,500 ש"ח ואילו עבור קורס רישיון מטיס עד 25 ק"ג קיימים תמחורים שונים.

בשבילנו לימוד הטסה הוא הרבה יותר מסתם מיום עבודה בשטח!

בצוות שלנו לא תמצאו "סתם מטיסים" – כולם בוגרי קורס מדריכים, אשר נכתב והוטמע ע"י מדריכי הטסה יוצאי חיל האויר, על מנת לתת שירות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר! צוות ההדרכה שלנו נבחר בקפידה ועובר תהליכי הכשרה מהמקצועיים בשוק הפרטי.

ליצירת קשר

054-56-56-521 | [email protected]

חברת פריפלייט בע"מ פועלת בפיקוח ובמסגרת רישיון מפעיל אווירי מספר 043142018
מטעם רשות התעופה האזרחית.






    שלחו לנו הודעה


    נא הזן שם מלא



    רישיון מטיס 2 טוןהסבה למטיסים מהצבארישיון מטיסרישיון מפעיל אווירירישיון כלי הטיסאחר




    כל הזכויות שמורות © פריפלייט בע"מ | קורס רחפנים | רישיון לרחפן | תאוריה לרחפן | מפת אתר | בלוג | מקודם ע"י better