רישיוןכל מה שרציתם לדעת על רישיון לרחפן

https://www.preflight.co.il/wp-content/uploads/2019/11/winter-forest-with-a-road-on-a-cold-sunny-morning-G486Y7D-2.jpg

בשנת 2021 אין כמעט אירוע, עסקי או פרטי כאחד, שלא מסתובבים בו צלמים. בין צלמי סטילס לצלמי וידאו, ובין צלמי וידאו לבין צלמי מגנטים, גם צלמים קצת פחות סטנדרטים נכנסו אל שוק הצילום של האירועים במדינת ישראל – צלמי הרחפנים. אם מעניין אתכם להיות חלק ממהפכת הצילום של השנים האחרונות ולהתחיל לעסוק בצילום באמצעות רחפנים בצורה מקצועית, תצטרכו לדאוג שיהיה לכם רישיון לרחפן, כדי שתוכלו לעסוק במקצוע הזה בצורה חוקית. אז איך מקבלים רישיון לרחפן ואיך עובד כל העניין הזה? במאמר הקרוב אספנו לכם את כל מה שצריך לדעת.

רישיון לרחפן – למה בכלל צריך את זה?

אנשים פרטיים שמתעסקים בצילום רחפנים בשביל הצרכים האישיים שלהם בשעות הפנאי לא זקוקים לסוג של רישיון מטיס רחפן, אולם אנשים שהפכו את התחביב למקצוע ולקחו את העניין הזה צעד אחד קדימה – בהחלט זקוקים לרישיון לרחפן שיאפשר להם להציע את שירותי הצילום המקצועיים שלהם לקהל הרחב.

להטסת רחפנים קיימים כמה חוקים ברורים שגם אנשים פרטיים וגם אנשי מקצוע יצטרכו להקפיד על קיום שלהם, אולם אנשי המקצוע צריכים לעוד ידע תיאורטי, מעשי וגם שעות טיסה צבורות כדי להתחיל ולשווק את עצמם כמקצוענים אמיתיים.

איך מקבלים רישיון לרחפן?

אז רישיון לרחפן, בדומה לרישיון רכב, כולל גם הוא מעבר של מבחן תיאוריה, לימודים מעשיים ותשלום אגרה. כאן אמנם כל התהליך מתבצע אל מול בתי ספר להטסת רחפנים ואל מול רשות התעופה האזרחית, אולם התהליך הוא פחות או יותר דומה.

בין היתר תעברו כאן קורס שיעניק לכם כלים טכניים כמו הכרת מצבי צבירה, רוחות, משקל, מצבי טיסה בסיסיים, מבנה המטוס, מושגי יסוד, המרת יחידות, מטאורולוגיה, ידע טכני, חוקה ועוד דברים שיהיה חובה עליכם לדעת.

"קיבלתי 90, ואתה?"

את המבחנים שילוו את הקורס לרישיון לרחפן תצטרכו לעבור בציון של 70 נקודות לפחות. לאחר צבירת שעות הטסה ומעבר המבחנים בהצלחה, תוכלו לקבל רישיון לרחפן שיפתח בפניכם עולם שלם של אפשרויות צילום מקצועיות.

גם לאחר קבלת רישיון לרחפן חשוב להקפיד על החוקים הבסיסיים להטסת רחפן כמו שמירה על גובה מותר, מרחק מותר ואיזורי הטסה מותרים. שיהיה בהצלחה, פריפלייט פה למענך!

 

בשבילנו לימוד הטסה הוא הרבה יותר מסתם מיום עבודה בשטח!

בצוות שלנו לא תמצאו "סתם מטיסים" – כולם בוגרי קורס מדריכים, אשר נכתב והוטמע ע"י מדריכי הטסה יוצאי חיל האויר, על מנת לתת שירות ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר! צוות ההדרכה שלנו נבחר בקפידה ועובר תהליכי הכשרה מהמקצועיים בשוק הפרטי.

ליצירת קשר

054-56-56-521 | [email protected]

חברת פריפלייט בע"מ פועלת בפיקוח ובמסגרת רישיון מפעיל אווירי מספר 043142018
מטעם רשות התעופה האזרחית.

logo






    שלחו לנו הודעה


    נא הזן שם מלא



    רישיון מטיס 2 טוןהסבה למטיסים מהצבארישיון מטיסרישיון מפעיל אווירירישיון כלי הטיסאחר




    כל הזכויות שמורות © פריפלייט בע"מ | קורס רחפנים | רישיון לרחפן | תאוריה לרחפן | מפת אתר | בלוג | מקודם ע"י better